2008/09/04

Kırmızı Kart!


Hakemlerimiz lige yine çok kötü başladı. Trabzonspor'un Ankara'daki 4 yanlış (hepsi net gol pozisyonu, ikisi gol) ofsayt kararı, verilmeyen penaltılar, öylesine çıkan ilk sarı sonrası ikinci sarıdan oyundan atılmalar... NTVSpor gün boyu tüm liglerin (İtalya-Hollanda-Almanya-Fransa...) maç özetlerini yayınlıyor, kulağım ne zaman oraya gitse 've kırmızı kart!' deyişini duyuyorum. Sahiden bu sezon biraz haşarı mı başladı? Yoksa - hakem konuşmak istemiyorum klişesini özellikle araya sıkıştırmayarak - yine mi hakem? Ben ikisi de diyorum, en azından Türkiye için.

...

Türkiye - 2 hafta - 7 kırmızı
Hollanda - 1 hafta - 5 kırmızı
İtalya - 1 hafta - 5 kırmızı
İspanya - 1 hafta - 2 kırmızı

İngiltere - 3 hafta - 2 kırmızı
Fransa - 4 hafta - 3 kırmızı
Almanya - 3 hafta - Henüz yok!

*** Polldaddy'de 'an email has been sent to our development team who will investigate it. Click back on your browser and try again.' yazısı çıktı. Üşenmeyenleri, yorumlara davet ediyorum. ***

3 yorum:

Jumbacho dedi ki...

Ben bir galatasaray taraftarıyım. Bunu belirtmemdeki sebep Denizlispor macında kırmızı kart gören oyuncunun gördüğü ilk sarı kartın ne kadar saçma olduğunu belirttikten sora başka bi takım taraftarı sanılıp aşalanmak istemedim. Kartların çoğunu gördüm ama pek incelemedim. Eğer hepsi böyleyse Erman hoca'ya baya bi pozisyon var bu sene...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

desenize erman hocaya bayabi iş düşecek yine...