2008/07/14

Ah o egolar...


Martin O'Neill'in farklı bir yönünü görmeye başladık, ya da herkes biliyordu da ben kaçırdım. Ah o egolar yok mu... Carson'ın 4 milyon karşılığı Stoke City'e gitmesini başka nası açıklamalı? Bu herife yazın başı 10 milyon veriyordu Villa. Şimdi 5 milyon verseler, Stoke match edebilecek mi sanki? Sildi yahu herifi, öyle böyle değil yani. Barry'den sonra ikinci vaka. Adam gayet haklı şekilde cl ortamı görmek istiyorum dedi diye, Aurelio muamelesi görmeye başladı. Hani şu Betis sonrası Marco olan Aurelio. Leprecaun havadan olsa gerek dengeyi şaşırdı. Geçen gün Arsenal'in göstermelik teklifi sonrası kıvama gelmişti Barry'nin fiyatı, şimdi ise beklemede. Juve, Xabi'nin fiyatı fazla buldu. E ne olacak şimdi? Elden çıkaramazsa kenarda mı oturtacak Barry'i? Sıcaklar çarpmıştır demek istiyorum ben, seviyorum bu adamı.

Bir de şöyle bir yazı var geçen haftadan, hani yeri gelmişken.

Hiç yorum yok: