2008/07/07

Pilot

* Daha önce de bir blog denemem olmuştu 'villainsblog' adıyla. Başlarda basında çıkan hemen her haberi not düşmek, günde 4-5 yazı girip blogu güncel tutmaktı. Fakat olmadı, bir süre sonra sıkılmaya başladım ve akıcılık kayboldu. Bir gün üç yazı girip sonraki üç gün hiç yazı girmemeye başladım. Şimdi yeniden bir şeyler yazmak istediğimde yeni, temiz bir başlangıcın daha sağlıklı olacağını düşündüm ve version 2.0 'hayat yuvarlaktır' ortaya çıktı.

* İsim konusunda özen göstermeye çalıştım, orijinal bir şeyler bulmayı denedim. Genç Senna olabilirdi; tabi aynı zamanda 4-4-2, kalecioyuncu gibi klişeler de olasılıklar dahilindeydi. Ama sadece futbol yazmayacaktım, topla oynanan her türlü spora az da olsa değinmek istiyordum. 'Hayat Yuvarlaktır' bunun için oldukça hoşuma gitti. Çok sık takip etmesem de denk geldikçe aldığım f dergide görmüştüm bu sloganı. Dolayısıyla kredi oraya ait.

* Yaşımın çok da büyük olmaması dolayısıyla eski defterleri fazla açamayacağım, zaten eğer bir yazı yazacaksam bunu başka yerlerde okuduklarıma göre değil de görüp izlediklerime göre yazmak daha iyi. Blog yazmanın keyfi, başkalarının söylediklerini aynen geçirmekte değil kesinlikle.

Rastgele.

Hiç yorum yok: